a
IndeksIndeks  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Wilkołaki


 

 Wilkołaki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Virgo
Dziedziczka
Virgo

Liczba postów : 1363
Punkty aktywności : 4464
Data dołączenia : 11/03/2019

Wilkołaki      Empty
PisanieTemat: Wilkołaki    Wilkołaki      EmptyNie 12 Sty 2020, 16:16

WILKOŁAKI
Wilkołaki      967c8d10
Pomimo że legend o tym jak powstały wilkołaki jest przynajmniej kilka, to nikt nie wie skąd tak naprawdę pochodzą. Od zarania dziejów żyją w konflikcie z wampirami. Prawdopodobnie dlatego, że podobnie jak one, są wyjątkowo terytorialne. 
W przeciwieństwie jednak do krwiopijców są wyjątkowo lojalne wobec siebie, chociaż o wiele bardziej porywcze. Łatwo wpadają w gniew i trudno jest im się uspokoić. Zdarza się, że zwierzęcy instynkt bierze górę nad rozsądkiem. Nie mają żadnych wielkich, starych rodów, ale wierzą w siłę. Przywódcą sfory zostaje najsilniejszy z nich i każdy chętny może spróbować wyzwać poprzedniego przywódcę na pojedynek, w którym stawką będzie przywództwo. Wilkołaki nie dzielą się ze względu na urodzenie- bez względu na to czy wilk przyszedł na świat jako mieszaniec czy z czystych rodziców, czy nawet jako człowiek może zostać nawet Alphą. Podziały jakie istnieją wśród nich są tylko ze względu na siłę. Pozycja wilkołaka może się zmieniać przez całe życie i bez względu na to jaka ona by nie była, każdy członek sfory jest uznawany za rodzinę i otaczany opieką. 

(UWAGA! Wilkołaki nie mogą zmienić się w wampira, a wzięcie udziału w rytuale łowców je zabija.)

ALPHA (RASA ZAAWANSOWANA)
Wilkołaki      4dca5410

W sforze jest tylko jeden Alpha i jest to najsilniejszy spośród wilkołaków. Jego siła odpowiada sile sfory. Oni wzmacniają jego, a on ich. Każdy ma możliwość zostania przywódcą, jednak musi w oficjalnym pojedynku pokonać poprzednika. (Przy starciu musi być obecne przynajmniej pięciu beth z stada jednak najczęściej starcie obserwuję cała sfora)  Wilkołak o tej pozycji jest o wiele bardziej wytrzymały i silniejszy, a jego obecność umożliwia reszcie sfory porozumiewanie się telepatyczne, w czasie gdy są w wilczych postaci. Nie do końca wiadomo od strony technicznej co to wszystko powoduje. Wilki twierdzą że chodzi o wiarę jaką członkowie stada obdarzają swojego alfe. To ona rzekomo ma sprawiać, że takie zdolności działają. W momencie, gdy członek stada decyduje się z jakiegoś powodu na odejście, przestaje słyszeć swoich braci i siostry w wilczej formie. Posłuszeństwo wobec alphy jest niepodważalne, a jego decyzję są nieodwołalne.
Zalety:
  • Jego obecność w stanie pozwala na telepatyczne porozumiewanie się reszty w wilczych formach,
  • Jest bardziej wytrzymały i silniejszy,
  • O wiele szybciej się regeneruje, jednak rany zadane srebrem wciąż goją się w normalnym tempie,
  • Może nie są długowieczne, ale żyją dłużej niż przeciętny człowiek,
  • Jego zęby po przemianie stają się toksyczne dla innych niczym srebro.


Wady:
  • Jego siła i umiejętności w dużej mierze zależą od wiary stada w niego,
  • Aby zostać Alphom musi pokonać poprzednika,
  • Pozostaje śmiertelny, przebicie serca czy głowy kończy się śmiercią na miejscu,


Umiejętności:

PRZEMIANA:

Najbardziej standardowa umiejętność. Pierwsza przemiana zachodzi samoistnie w pierwszą pełnię po szesnastych urodzinach lub po ugryzieniu. Posiadają oni zdolność do zmiany zarówno całej postaci, jak i tylko części ciała. Po przemianie kły stają się toksyczne niczym srebro dla innych stworzeń nocy. Zmieniony Alpha siłą i szybkością dorównuje czystym wampirom i rycerzom krwi. 

BRACIA KRWI:
Wilki przecinają swoje dłonie i łączą je na przemian ze sobą tak, że ich krew się ze sobą miesza. Betha ślubuje chronić swojego Alphe i na odwrót. Każdy z połączonych tak wilkołaków czuje jeśli drugi z jakiegoś powodu czuje się zagrożony, a po za tym mniej więcej są w stanie stwierdzić, gdzie drugi się znajduję. 

WYCIE:
Wilkołaki zarówno po przemianie, jak i przed, są w stanie głośno wyć. Pozwala to im się komunikować nawet gdy nie są w wilczej postaci. Rozumieją znaczenie wycia towarzyszy, nie raz nawet jako całe zdania. 

ŁOWCA:
Każdy zna opowieść o tym jak to w ciemnym lesie z daleka można zobaczyć jarzące się żółte, wilcze ocz,  jednak samego stwora widać dopiero, gdy jest już za późno. Wilkołaki potrafią kamuflować się, wtapiać w otoczenie. Umiejętność ta jest bardzo podobna do ukrycia wampirów, jednak w tym przypadku zawsze widać ślepia wilka. Poza tym łowca może być użyty tylko w lesie, bądź jakimś skwerze zieleni.


SZAŁ: 
W momencie gdy wilkołak przegrywa może wprowadzić się w zwierzęcy szał. Instynkt bierze wtedy górę, siła i szybkość są podwajane, a ślina alphy nabiera dodatkowej właściwości- zapobiega krzepnięciu krwi ofiary z jaką się zetknie. Podczas trwania szału wilkołak jednak nie rozróżnia wrogów i towarzyszy, działa instynktownie. Przez tą umiejętność najczęściej wilkołaki atakują ludzi. Działa do momentu aż z jakiegoś powody wilkołak nie straci świadomości.






(UWAGA!! Alphą można zostać tylko po wcześniejszej konsultacji z administracją. Warunkiem do spełnienia jest posiadanie 1000PA i aktywny staż gry z nami, min. 3 miesiące. Do tego należy wygrać pojedynek z MG lub poprzednim Alphą w którym sędzią będzie MG)


BETHA (RASA PODSTAWOWA)

Wilkołaki      Df46bb10
Do tej grupy należą wszyscy członkowie stada. Bez względu czy przed pierwszą przemianą czy po każdy betha zobowiązany jest, na ile tylko potrafi, dbać o stado. Nie chodzi jedynie o obronę, każdy w stadzie ma swoją rolę od wychowywania dzieci po prace w mieście i nasłuchiwanie ważnych informacji. Bez względu na to czy mówimy o staruszku czy o młodym, silnym wilkołaku to jedynym czego wymaga się od Beth jest zawsze działanie na korzyść stada i troszczenie się o jego członków. Stado wilkołaków jest jak jedna wielka rodzina w której nie zostawia się nikogo. Bethy tworzą siłę militarną stada, ale są wśród nich wilki które nigdy nie walczyły i nie walczą a np. zajmują się rolą. 


Zalety:
  • Silne, wytrzymałe i szybkie (nie dorównują jednak czystemu wampirowi/alphie/rycerzowi krwi.),
  • Szybka regeneracja,
  • Może nie są długowieczne ale żyją dłużej niż przeciętny człowiek.

Wady:

  • Wrażliwy na srebro,
  • Łatwo się denerwują, a przez to często dochodzi do bójek z ich udziałem.
  • Pozostaje śmiertelny, przebicie serca czy głowy kończy się śmiercią na miejscu,


Umiejętności:

PRZEMIANA:
Najbardziej standardowa umiejętność. Pierwsza przemiana zachodzi samoistnie w pierwszą pełnię po szesnastych urodzinach lub po ugryzieniu. Posiadają oni zdolność do zmiany zarówno całej postaci, jak i tylko części ciała. Po przemianie kły stają się toksyczne niczym srebro dla innych stworzeń nocy. Zmieniony Alpha siłą i szybkością dorównuje czystym wampirom i rycerzom krwi. 

BRACIA KRWI:
Wilki przecinają swoje dłonie i łączą je na przemian ze sobą tak, że ich krew się ze sobą miesza. Betha ślubuje chronić swojego Alphe i na odwrót. Każdy z połączonych tak wilkołaków czuje jeśli drugi z jakiegoś powodu czuje się zagrożony, a po za tym mniej więcej są w stanie stwierdzić, gdzie drugi się znajduję. 

WYCIE:
Wilkołaki zarówno po przemianie, jak i przed, są w stanie głośno wyć. Pozwala to im się komunikować nawet gdy nie są w wilczej postaci. Rozumieją znaczenie wycia towarzyszy, nie raz nawet jako całe zdania. 

ŁOWCA:
Każdy zna opowieść o tym jak to w ciemnym lesie z daleka można zobaczyć jarzące się żółte, wilcze ocz,  jednak samego stwora widać dopiero, gdy jest już za późno. Wilkołaki potrafią kamuflować się, wtapiać w otoczenie. Umiejętność ta jest bardzo podobna do ukrycia wampirów, jednak w tym przypadku zawsze widać ślepia wilka. Poza tym łowca może być użyty tylko w lesie, bądź jakimś skwerze zieleni.


SZAŁ: 
W momencie gdy wilkołak przegrywa może wprowadzić się w zwierzęcy szał. Instynkt bierze wtedy górę, siła i szybkość są podwajane, a ślina alphy nabiera dodatkowej właściwości- zapobiega krzepnięciu krwi ofiary z jaką się zetknie. Podczas trwania szału wilkołak jednak nie rozróżnia wrogów i towarzyszy, działa instynktownie. Przez tą umiejętność najczęściej wilkołaki atakują ludzi. Działa do momentu aż z jakiegoś powody wilkołak nie straci świadomości.


OMEGA (RASA PODSTAWOWA)
Wilkołaki      Bf1db210
Omega to wilk samotnik, z jakiegoś powodu pozbawiony stada, czy to dobrowolnie czy też przez czyjąś ingerencję (rzadko stado sięga do takich decyzji ale alpha może wygonić kogoś ze stada, wygnany również staje się omegą). Omegi to też dosyć często ugryzieni ludzie, którzy zostawieni sami sobie dziczeją. Jako że jest bez alphy, to z nikim nie jest w stanie się komunikować po przemianie. Omegi są na ogół bardziej agresywne. Często zdarza się, że nie panują nad swoimi zmianami. Działają tylko i wyłącznie na swoją korzyść przez co są o wiele bardziej niebezpieczne dla przeciwników, ale z drugiej strony częściej padają ofiarami łowców. Swoją siłą i szybkością dorównują bethom. Zdarza się że omegi to wilkołaki, które postanowiły żyć jako wilk, a nie ludzie. Są niemile widziane na terytoriach watah. W historii wilkołaków były przypadki, gdy kilka omeg przez jakiś okres czasu trzymały się razem, bez alphy i konkretnej hierarchii czy lojalności wobec siebie ale np. aby osiągnąć jakiś cel, grupy te dosyć szybko się rozpadały.


Zalety:
  • Silne, wytrzymałe i szybkie (nie dorównują jednak czystemu wampirowi/alphie/rycerzowi krwi),
  • Szybka regeneracja,
  • Może nie są długowieczne, ale żyją dłużej niż przeciętny człowiek,
  • Niezależne, dbają tylko o swój własny interes i nie muszą słuchać nikogo.


Wady:

  • Wrażliwy na srebro,
  • Pozostaje śmiertelny, przebicie serca czy głowy kończy się śmiercią na miejscu,
  • Agresywne i łatwo wyprowadzić ich z równowagi,
  • Samotnicy, mogą polegać jedynie na sobie i nie mają własnego terytorium.


Umiejętności:

PRZEMIANA:

Najbardziej standardowa umiejętność. Pierwsza przemiana zachodzi samoistnie w pierwszą pełnię po szesnastych urodzinach lub po ugryzieniu. Posiadają oni zdolność do zmiany zarówno całej postaci, jak i tylko części ciała. Po przemianie kły stają się toksyczne niczym srebro dla innych stworzeń nocy. Zmieniony Alpha siłą i szybkością dorównuje czystym wampirom i rycerzom krwi. 

WYCIE:
Wilkołaki zarówno po przemianie, jak i przed, są w stanie głośno wyć. Pozwala to im się komunikować nawet gdy nie są w wilczej postaci. Rozumieją znaczenie wycia towarzyszy, nie raz nawet jako całe zdania. 

ŁOWCA:
Każdy zna opowieść o tym jak to w ciemnym lesie z daleka można zobaczyć jarzące się żółte, wilcze ocz,  jednak samego stwora widać dopiero, gdy jest już za późno. Wilkołaki potrafią kamuflować się, wtapiać w otoczenie. Umiejętność ta jest bardzo podobna do ukrycia wampirów, jednak w tym przypadku zawsze widać ślepia wilka. Poza tym łowca może być użyty tylko w lesie, bądź jakimś skwerze zieleni.


SZAŁ: 
W momencie gdy wilkołak przegrywa może wprowadzić się w zwierzęcy szał. Instynkt bierze wtedy górę, siła i szybkość są podwajane, a ślina alphy nabiera dodatkowej właściwości- zapobiega krzepnięciu krwi ofiary z jaką się zetknie. Podczas trwania szału wilkołak jednak nie rozróżnia wrogów i towarzyszy, działa instynktownie. Przez tą umiejętność najczęściej wilkołaki atakują ludzi. Działa do momentu aż z jakiegoś powody wilkołak nie straci świadomości.


INSTYNKT:
To umiejętność przypisana omegą. Samotne życie odciska na nich swoje piętno. Ucząc się radzić sobie sami, wypracowali swoje instynkty do perfekcji. Ich ciało ostrzega ich na krótko przed niebezpieczeństwem. Pojawia się gęsia skórka i zjeżona sierść, w wypadku zmienionego. Wilk nie wie co nastąpi, ale czuje, że jest zagrożony.

(Omegi, które zostaną dołączone do stada, mogą zachować tą umiejętność.)
Powrót do góry Go down
 

Wilkołaki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Fabuła :: Tworzenie postaci-