a
IndeksIndeks  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Magiczny sklep


 

 Magiczny sklep

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
God
Mistrz Gry
God

Liczba postów : 24
Punkty aktywności : 1902
Data dołączenia : 11/03/2019

Magiczny sklep Empty
PisanieTemat: Magiczny sklep   Magiczny sklep EmptySro 28 Paź 2020, 12:20

W naszym magicznym sklepiku wyróżniliśmy czteropoziomową skalę cenową, która zależna jest od rzeczy, którą chcecie wykupić. Wszak nie wszystkie zdolności lub przedmioty mają taką samą wartość, ponieważ jedne z nich dają więcej możliwości od innych.

Nazwy przedmiotów są hiperłączem do ilustracji.

Magiczny sklep ZEYvjov
 
Poziom I- koszt 50P
Towar z poziomu pierwszego to przedmioty lub substancje jednokrotnego użytku. Istnieje brak możliwości ich opatentowania. Na tym poziomie można kupić różnego rodzaju mikstury, maści, proszki, lekarstwa, pigułki, a nawet zaklęcia lub przedmioty, które przestają działaś już po jednym użyciu.

Dostępny towar:



Zwój czarnoksiężnika- zwój ten podobno pochodzi od czarowników specjalizujących się w czarnej magii. Tworząc takie zwoje dobijali targu z najbardziej utęsknionymi istotami. Ten zwój pozwala na przywołanie duszy osoby, która była kupcowi niegdyś bardzo bliska, ale została odebrana przez szpony śmierci. Aby aktywować zwój, należy skropić go kroplą własnej krwi. Wtedy pojawi się przed tobą zmarła osoba, o której pomyślisz. Zwój przestaje działać po jednokrotnym użyciu, ale rozmowa z duchem może trwać do końca jednego wątku.

Syrenie łzy - fiolka zawier dosłownie pare kropel wystarczających na jedno użycie. Syreny to niezwykle silne, morskie stworzenia. Trudno sprawić żeby uroniły choćby tak niewielką ilość, swych drogocennych łez. Czemu są aż tak cenne? Ponieważ osobie która wypije nawet niewielką ilość tej substancji, pozwala na oddychanie pod wodą. Efekt niestety zniknie zaraz po pierwszym wdechu zwykłego powietrza.

Zwój przywołania - od zarania dziejów część czarodziei zbija majątki na zapisywaniu niektórych, swoich zaklęć, na tych magicznych zwojach. Pozwalają one dowolnej osobie na wykorzystanie magii, jakby samodzielnie zgłębiali jej sztukę od wielu lat. Ten zwój zawiera zaklęcie przywołania średniej wielkości, kamiennego golema. Nie jest wiele większy od przeciętnego człowieka, posiada jednak olbrzymią siłę fizyczną, którą wykorzystuje do miotania kamieniami, czy uderzania potężnymi pięściami, którymi z łatwością łamie kości. Przywołanie działa przez trzy posty, a zwój po jego wykorzystaniu rozsypuje się w popiół.

Mroczny kamień - niepozorny, mały kamyk, na pierwszy rzut oka przypominający grudkę węgla. Po jego zniszczeniu (gwałtownym uderzeniu o podłogę, nadepnięciu czy zmiażdżeniu) w najbliższej okolicy kupca rozpościera się gęsta, czarna mgła uniemożliwiająca widzenie nawet stworzeniom nocy. Efekt utrzymuje się do trzech postów żeby zacząć zanikać, po piątym poście,nie ma już po nim  śladu.

Magiczny sklep ZEYvjov

 
Poziom II- koszt 100P
Na poziomie drugim można kupować magiczne przedmioty. Mają one przeróżne zastosowanie. Niektóre z nich służą jako broń przeciwko konkretnym potworom, inne są talizmanami wzmacniającymi jakąś cechę ich nosiciela, a są i takie, które służą jako niespotykane narzędzie dzięki swym specyficznym właściwościom. Te przedmioty są wielokrotnego użytku.

Dostępny towar:

Łapacz snów- jeśli męczą cię nocne koszmary, ten gadżet jest dla ciebie idealny. Wygląda dość niepozornie, ponieważ łapacze jemu podobne są używane nawet przez niczego nieświadomych ludzi, zdających się wyłącznie na zabobony. Ta konkretna sztuka jest jednak wyjątkowa, ponieważ rzeczywiście posiada magiczne właściwości. Powieszona nad łóżkiem, odbiera osobie, która w nim śpi koszmary, zastępując je przyjemniejszymi snami. Zdarza się, że użytkownikowi może się nic nie przyśnić. Łapacz działa tylko tam, gdzie jest powieszony. Jeśli kupiec pójdzie spać w inne miejsce, koszmary mogą powrócić.

Pamiętnik- niech nazwa was nie zmyli, ponieważ nie jest to zwyczajny zeszyt, któremu powierza się swoje żale, wspomnienia, sny i myśli. Ten notes jest wierny swojemu właścicielowi nawet, kiedy ten już umrze, nie wyjawiając nikomu jego sekretów, chyba, że ten wyda komuś dobrowolną zgodę. Zapiski widzi tylko osoba, która zakupiła ten przedmiot, pozostali mogą zobaczyć wyłącznie puste kartki. Odnotowane w nim informacje na zawsze pozostaną w pamięci jego właściciela i nie da się ich z niej pozbyć nawet za sprawą Dominacji. Żaden eliksir, żadne zaklęcie, ani nawet amnezja wynikająca ze zwykłego wypadku nie odbierze temu komuś tego, co zapisał sobie w tym pamiętniku.

Magiczny sklep ZEYvjov

 
Poziom III- koszt 150P
Towarem z poziomu trzeciego są zaklęcia i runy. Zaklęcia charakteryzują się tym, że posiadają odpowiadające im słowo. Bez ich wypowiedzenia nie mają szansy poskutkowania. Runy zamiast słowa, posiadają swój symbol/rysunek, który należy gdzieś wyryć lub zakreślić. Wszystkie z nich są ograniczone wyłącznie do ich jednej właściwości, choć jej wykorzystanie bywa często kwestią waszej wyobraźni. Dane zaklęcie oraz runy wasza postać poznaje, zapamiętuje i może go używać.

Przykład:
Caecus- zaklęcie oślepiające. Rzucone na wybraną osobę pozbawia ją całkowicie wzroku na czas dwóch kolejek postów.

  To zaklęcie nie zrobi niczego innego niż oślepienie danej postaci. Po jego użyciu nie można szybciej przywrócić wzroku, bo nie takie jest jego działanie. Nie można też w tym czasie dać komuś innej wizji, wypalić gałek ocznych, zmienić koloru tęczówek ani zrobić niczego podobnego.

Dostępny towar:

Aperi- proste zaklęcie, które umożliwia otwarcie każdego mechanizmu zamkowego. Działa za zamki w drzwiach, szafkach, kufrach, na łuczniki oraz kłódki. Uwaga: jeżeli drzwi są czymś pozabijane, zablokowane czymś ciężkim lub zamknięte z użyciem jakiejś stalowej bądź drewnianej łaty, zaklęcie nie zadziała.

Immutatus- dość osobliwe zaklęcie, które według domniemań niektórych magów zostało podpatrzone od samych latawic. W tych pogłoskach nie ma niczego dziwnego, ponieważ ten czar pozwala na tymczasową zmianę własnego wyglądu. Dzięki niemu można przeobrazić swoją twarz, włosy a nawet sylwetkę. Przemiana ta trwa przez maksymalnie trzy kolejki w danym wątku. Później wraca się do swojego pierwotnego wyglądu.

Caecus- zaklęcie oślepiające. Rzucone na wybraną osobę pozbawia ją całkowicie wzroku na czas dwóch kolejek postów.


Magiczny sklep ZEYvjov

 
Poziom IV- 200P
 Jest to najwyższy poziom w naszym sklepiku, dotyczy on wyłącznie magicznych mocy. Nie są one ograniczone do jednej sztuczki tak jak zaklęcia. Ta kategoria jest o tyle specyficzna, że z pewnością będzie wymagała konsultacji z administracją, by dostosować jakiekolwiek ograniczenia i zasięg danej zdolności. Wykupienie magicznej mocy nie sprawi, że wasza postać od razu opanuje je do perfekcji. Po zakupie czegoś czwartej kategorii należy w fabule umieścić moment jej ujawnienia się. W późniejszym czasie wasza postać może ją ćwiczyć, z czasem poprawiając swoją zdolność do korzystania z niej.



Cytat :

W przypadku posiadania multikont, każda z posiadanych postaci jest od siebie niezależna. W związku z tym nie ma możliwości przypisania punktów zdobytych przez jedną postać swojej drugiej postaci. Każde konto pracuje samo na siebie. To samo dotyczy się kupowanych rzeczy. Jeżeli kupimy zaklęcie lub przedmiot z konta jednej z postaci, tylko ona będzie je znała lub posiadała.
Powrót do góry Go down
https://venandi-pbf.forumpolish.com
 

Magiczny sklep

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Sklep spożywczy 'Pod Kuźnią'

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacja :: Dział administracyjny-