a
IndeksIndeks  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Wampiry


 

 Wampiry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
God
Mistrz Gry
God

Liczba postów : 24
Punkty aktywności : 1901
Data dołączenia : 11/03/2019

Wampiry      Empty
PisanieTemat: Wampiry    Wampiry      EmptySro 13 Mar 2019, 23:15

WAMPIRY

Mówi się, że wampiry żyją od zarania dziejów, niektórzy jednak sądzą, że ludzie powstali od wampirów. Wyróżnia ich siła, szybkość jak i oczywiście żywienie się krwią. Poprzez wyssanie zbyt dużych ilości krwi są w stanie zabić. Niezwykle piękne i nieśmiertelne istoty dzielą się ze względu na czystość krwi jak i na rodzaj pożywienia.
Ich główną słabą stroną jest niska tolerancja na promienie słoneczne, dla niektórych słońce może być zabójcze. Bardzo duży wpływ na tą rasę ma również oczywiście srebro.
Podział ze względu na czystość krwi


CZYSTOKRWIŚCI (rasa zaawansowana)

To wampiry narodzone tylko z związku dwóch innych czystokrwistych wampirów, co oznacza, że przynajmniej prapradziadki byli półkrwi. W świecie wampirów budzą respekt i strach, są bardzo silnymi wampirami oraz posiadają największe wpływy poprzez swoją długowieczność.
Zalety:
❖ mogą wychodzić nawet w słoneczne dni,
❖ są silniejsi i szybsi od reszty wampirów.
Wady: 
❖ wrażliwość na srebro,
❖ słońce może podrażniać ich oczy i skórę.


UMIEJĘTNOŚCI
Chrzest ognia - Rytuał który tylko czystokrwisty może przeprowadzić i uodpornić swoich towarzyszy na działanie słońca.

Dominacja III - Nikt nie pamięta skąd wzięły się pierwsze wampiry, prawda jest jednak taka że w czystokrwistych wampirach jest ich nie zbrukana krew, która daje im możliwość panowania nad innymi wampirami z zabrudzoną krwią. To umiejętność dzięki której patrząc na konkretnego wampira można go całkowicie podporządkować swojej woli. Wampir może stawiać opór jednak ostatecznie i tak przegra i podporządkuje się czystokrwistemu.

Umiejętność ta ma też swoje działanie na ludzi. Różnica jednak jest taka, że ludzie nie są świadomi tej mocy i uważają wampiry czystokrwiste za bardzo atrakcyjne oraz inteligentne. Najczęściej działa to w sposób zamroczenia myślowego i zauroczenia. Osoba jest tak zachwycona osobnikiem że zgadza się na praktycznie wszystko. Aby umiejętność zadziałała wampir który jej używa musi być skupiony na swoim celu przez co nie może być ona stosowana podczas walki. Przebija dominację II oraz I. W przypadku użycia dominacji III na innego czystego wampira decyduje o tym siła wampira, wiek, doświadczenie oraz podatność (w sprawach spornych MG lub admini zadecydują kto kogo zdominował).
 
Echolokacja - Umiejętność używana na dwa sposoby, najczęściej jako atak. Wampir używa fal dźwiękowych o wysokiej częstotliwości. Atak może ogłuszyć a trwając dłużej nawet poważnie uszkodzić uszy przeciwnika. Może zostać również użyta jego słabsza wersja kiedy z jakiegoś powodu wampir nie widzi otoczenia. Wypuszczając cicho powietrze z swoich płuc nasłuchuje jak dźwięk rozchodzi się po pomieszczeniach budując w głowie mapę miejsca w jakim się znajduję.
 
Ukrycie - Umiejętność może być użyta tylko podczas nocy. Wampir zastyga w bezruchu i staje się zupełnie niewidoczny. Maskuje swoją obecność i zapach. Umiejętność działa też na innych o ile tylko są odpowiednio blisko siebie i razem z wampirem pozostaną w bezruchu.
 
Hibernacja - Wiele razy w historii zdarzało się że jakiś wampir poddawał się Hibernacji zasypiając na wiele setek lat. W tym czasie nie musi się pożywiać a jego skóra twardnieje jakby pokryta żelazem przez co nie da się go zabić. Obudzić go może inny czystokrwisty podając mu do wypicia swoją krew. Po długotrwałym okresie hibernacji wampir jest z reguły wygłodniały i potrzebuje wysuszyć kilku ludzi za nim dojdzie do siebie.
 
Krwawe żniwa - Umiejętność która może być użyta tylko raz na pewien czas (podczas wątków eventowych zdolność może być użyta 1 raz na wątek) ponieważ powoduje skrajne wyczerpanie. Wampir musi chociaż raz drasnąć swoich wrogów (maksymalnie 5 osób). Krew przeciwników zaczyna się rozrzedzać, naczynia krwionośne  pękać. Pojawia się rozległy krwotok wewnętrzny, jeśli ofiara krwawego żniwa nie dostanie pomocy w ciągu najbliższych kilku minut umrze wypluwając własną krew. W zależności jaką ilość przeciwników dosięgły krwawe żniwa (1-2 wampir nie może już użyć żadnej innej zdolności, 3-4 traci swoją siłę i szybkość, 5 traci przytomność i jest niezdolny w żaden sposób do dalszej walki).



UWAGA! Wampiry czystokrwiste są bardzo rzadkie, dlatego też aby stworzyć wampira czystej krwi, trzeba wykazać się aktywnością na forum. Ta podrasa jest formą nagrody. Często członkowie tej grupy to również moderatorzy forum. Można nim zostać tylko po długotrwałym angażowaniu się w życie forum. Jeśli posiadasz minimum 3 miesięczny aktywnego stażu, nie było na ciebie żadnych skarg oraz aktywnie udzielasz się w eventach jak i nie opuszczasz sesji, a twoje punkty aktywności osiągnęły poziom 1000 możesz stworzyć nową postać z czystokrwistych wampirów. Pamiętaj jednak że każdy gracz maksymalnie może mieć tylko jedną postać będącą czystokrwistą.
PÓŁKRWI (rasa podstawowa)

Wampir, który posiada tylko jednego rodzica wampira. Są początkowo słabsze  od przemienionych w których cały czas buzuje nowo obudzona moc jednak przede wszystkim łatwiej im panować nad pragnieniem oraz są też dużo bardziej odporne.
Zalety:
❖ są opanowane, nie potrzebują się tyle razy odżywiać ile przemienieni,
❖ przez często bliskie pokrewieństwo częściej przebywają blisko czystokrwistych,
❖ są odporne i wytrzymują dużo więcej niż przemienieni.
Wady:
❖ słońce jest w stanie ich zabić, (mają możliwość przejść rytuał chrztu ognia dzięki czemu nabędą odporność na promienie słoneczne),
❖ wrażliwość na srebro.
UMIEJĘTNOŚCI
Echolokacja - Umiejętność używana na dwa sposoby, najczęściej jako atak. Wampir używa fal dźwiękowych o wysokiej częstotliwości. Atak może ogłuszyć a trwając dłużej nawet poważnie uszkodzić uszy przeciwnika. Może zostać również użyta jego słabsza wersja kiedy z jakiegoś powodu wampir nie widzi otoczenia. Wypuszczając cicho powietrze z swoich płuc nasłuchuje jak dźwięk rozchodzi się po pomieszczeniach budując w głowie mapę miejsca w jakim się znajduję.
 
Ukrycie - Umiejętność może być użyta tylko podczas nocy. Wampir zastyga w bezruchu i staje się zupełnie niewidoczny. Maskuje swoją obecność i zapach. Umiejętność działa też na innych o ile tylko są odpowiednio blisko siebie i razem z wampirem pozostaną w bezruchu.
 
Dominacja II - Jest to słabsza wersja kontroli czystokrwistych wampirów. Nie działa na przedstawicieli tego samego gatunku ale na ludzi i zmienionych jak najbardziej. Aby umiejętność zadziałała wampir który jej używa musi być skupiony na swoim celu przez co nie może być ona stosowana podczas walki.



ZMIENIONY (rasa podstawowa)

Innymi słowy są to ludzie, którzy zostali przemienieni w wampiry. Przemiana w wampira nie jest tak łatwym zadaniem. Człowiek musi najpierw zostać ugryziony, a później sam musi wypić krew wampira.
Zalety:
❖ wampiry przemienione są bardziej niezależne,
❖ są świętymi łowcami, ich instynkty są świeżo odblokowane i w pierwszych miesiącach trudno je kontrolować,
❖ przez pierwsze miesiące ich krew jest wciąż niestabilna, sprawia to że są znacznie silniejsze i szybsze od półkrwi.
Wady:
❖ świeżo przemieniony wampir często nie wie o istnieniu czystokrwistych i półkrwi
❖ słońce jest w stanie ich zabić, (mają możliwość przejść rytuał chrztu ognia dzięki czemu nabędą odporność na promienie słoneczne),
❖ wrażliwość na srebro.


UMIEJĘTNOŚCI
Szał - działa w pierwszych kilku latach od Przemienienia, wampir może wpaść w szał poprzez otrzymanie ran, powoduje że jest silniejszy i szybszy od Półkrwi jest jednak mało odporny w tym czasie

Echolokacja - Umiejętność używana na dwa sposoby, najczęściej jako atak. Wampir używa fal dźwiękowych o wysokiej częstotliwości. Atak może ogłuszyć a trwając dłużej nawet poważnie uszkodzić uszy przeciwnika. Może zostać również użyta jego słabsza wersja kiedy z jakiegoś powodu wampir nie widzi otoczenia. Wypuszczając cicho powietrze z swoich płuc nasłuchuje jak dźwięk rozchodzi się po pomieszczeniach budując w głowie mapę miejsca w jakim się znajduję.
 
Ukrycie - Umiejętność może być użyta tylko podczas nocy. Wampir zastyga w bezruchu i staje się zupełnie niewidoczny. Maskuje swoją obecność i zapach. Umiejętność działa też na innych o ile tylko są odpowiednio blisko siebie i razem z wampirem pozostaną w bezruchu.
 
Dominacja I - Jest to słabsza wersja kontroli czystokrwistych wampirów. Nie działa na przedstawicieli tego samego gatunku ale na ludzi jak najbardziej. Aby umiejętność zadziałała wampir który jej używa musi być skupiony na swoim celu przez co nie może być ona stosowana podczas walki.



Podział ze względu na sposób odżywiania


Podział ten jest niezbędny, ponieważ definiuje on w dużej mierze osobowość wampira. Przede wszystkim dzielimy je na wampiry Calinem i Friguis.


CALINEM 
Pijący ciepłą krew, czyli wampir aktywnie polujący. Krew wypita prosto z żył jeszcze żywej ofiary (czy to człowieka czy zwierzęcia) dodatkowo pobudza, wampiry pijące ten rodzaj krwi są bardziej agresywne, impulsywne i dzikie.


FRIGUIS 
Pijący zimną krew. W dzisiejszych czasach wampirom jest dużo łatwiej niż kiedyś zdobyć krew w woreczkach. Banki krwi czy zwykłe przychodnie są skarbnicą posiłków. W ten sposób można się pożywiać nikogo nie krzywdząc. Wampiry friguis są bardziej opanowane, mają jaśniejszy umysł, zwykle ich zachowanie jest przemyślane.



Dodatkowo wampiry mają możliwość picia krwi: ludzkiej, zwierzęcej i wampirzej*. Natomiast czy wampir pije krew ludzką czy zwierzęcą nie ma większego wpływu na jego życie i zdrowie, jednak krew ludzka jest bardziej uzależniająca dla wampirów.
Co więcej w temacie uzależnień, Rodzina Tenebris nie bez powodu prowadzi badania i angażuje się w handel narkotykami. Krew narkomanów po najnowszych produktach z ich fabryki (narkotyk CPH4) dostarcza niezwykłych doznań smakowych jak i daje niezłego kopa.


*Krew innego wampira nie gasi pragnienia ani nie jest w żaden sposób odżywcza. Jednak pobudza doznania np. podczas seksu. 
Powrót do góry Go down
https://venandi-pbf.forumpolish.com
 

Wampiry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Fabuła :: Tworzenie postaci-