a
IndeksIndeks  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Ludzie


 

 Ludzie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
God
Mistrz Gry
God

Liczba postów : 24
Punkty aktywności : 1913
Data dołączenia : 11/03/2019

Ludzie      Empty
PisanieTemat: Ludzie    Ludzie      EmptyCzw 14 Mar 2019, 00:05

LUDZIE

Mówi się, że ludzie to jedna z słabszych ras. Jednak zawsze w sytuacji zagrożenia potrafili zawrzeć szyki i zdobyć się na niesamowitą siłę i odwagę. Ludzie sami w sobie zawsze byli, częściowo błogosławionymi przez istoty boskie, postaciami. Bez rytuału, zwykły człowiek ma podstawowe umiejętności i wolę walki, jednak to właśnie wypicie mikstury i przeżycie jej działania sprawia, że człowiek zyskuje większą świadomość swojego ciała i jego możliwości. Sprawność jego mózgu wzrasta o ok. 10-25%, co pozwala na rozszerzenie magii, bądź umiejętności walki.


Podział na klasy


RYCERZ KRWI (klasa zaawansowana)

To potężny łowca lub czarodziej, który po wielu bitwach uzyskał anielskie błogosławieństwo i otrzymał ułamek boskiej mocy oraz w pełni pokonał miksturę wypitą podczas rytuału wstąpienia. Dzięki tej mocy łowca staje się silniejszy i bardziej wytrzymały, do tego staje się długowieczny. Mikstura działa jednak inaczej na czarodzieja. Powoduje, że ten osiąga większą wiedzę, może uczyć się magicznych zaklęć oraz również staje się długowieczny. Najstarszy rycerz krwi żył podobno ok 150 lat.


Rycerze krwi dzielą się na Łowców oraz Czarodziei:

Czarodziej
Po błogosławieństwie zyskują dodatkową większa moc zaklęć uzdrawiających, potrafią tworzyć silniejsze mikstury leczące, mogą tworzyć niezniszczalne bariery oraz zatruwać miksturami.
Zalety:
❖ Są odporni na dominację III,
ich zaklęcia mogą uleczyć dużo cięższe obrażenia,
❖ zaklęcia ochronne i wspierające są dużo silniejsze,
❖ tworzą silne tarcze oraz mogą wzmacniać towarzyszy,
❖ są długowieczni, a ich własna regeneracja jest niesamowita (żeby zabić Rycerza krwi trzeba zniszczyć serce lub głowę),
❖ ich krew jest toksyczna dla stworzeń cienia (w tym wampiry),
Wady:
❖ posiada głównie zaklęcia ochronne i leczące, jeśli dojdzie do bezpośredniego starcia jego walka polega na osłanianiu siebie i wzmacnianiu oraz truciu przeciwnika.


Łowca
Po błogosławieństwie jego szybkość się zwiększa, a wzrok jeszcze bardziej wyostrza, jego celność również ulega poprawie, stają się niemal myśliwym idealnym. Rośnie ich siła, spryt i zręczność.
Zalety:
❖ Są odporni na dominację III,
 świetni snajperzy, są precyzyjni i zwinni,
❖ są silni i wytrzymali a do tego szybcy, dorównują nawet czystokrwistym wampirom,
❖ są długowieczni, a ich własna regeneracja jest niesamowita (żeby zabić Rycerza krwi trzeba zniszczyć serce lub głowę),
❖ ich krew jest toksyczna dla stworzeń cienia (w tym wampiry),
Wady:
❖ są to postacie walczące jednak nie posiadające nieskończonej żywotności, muszą uważać na potężne ciosy i rany,


UMIEJĘTNOŚCI
Rytuał wstąpienia - tylko rycerz krwi może przeprowadzić rytuał dzięki swojemu błogosławieństwu. Poprzez rytuał wzmacnia pobratymców i zatruwa ich krew dla istot cienia.
 
Ostatni ratunek - Rycerz krwi posiada taką świadomość i kontrolę swojego ciała, że podczas zbyt dużych ran i zewnętrznych i wewnętrznych, potrafi spowolnić czynność serca jak i płuc. Dzięki temu, krwawienie mocno spowalnia, może wręcz się zatrzymać, jest to również przydatna umiejętność aby utworzyć iluzję trupa, dzięki czemu przeciwnik jest przekonany o ich śmierci i odchodzi. Umiejętność ta niesie ze sobą konsekwencje gdyż, zbyt długie zatrzymanie, może spowodować natychmiastową śmierć.

Pocałunek anioła - Rycerz krwi dostaje błogosławieństwo od anioła, dzięki któremu może kontrolować armię łowców czy czarodziei, jest to pomocne w walkach, gdyż dość często bez użycia słów potrafi skomunikować się z towarzyszami.

 
Kamuflaż - potrafią tworzyć kamuflaże i całkowicie wtopić się w otoczenie. Oczywiście o ile będą stanie utrzymać się w bezruchu. Stworzenia z wyczulonym węchem mają bardzo duży problem aby odnaleźć rycerza.
 
Precyzja - rycerz krwi jest zdolny poprzez spowolnienie uderzeń serca i oddechu złapać lepsza precyzję strzału.
 
Przetrwanie -  poprzez świadomość ciała, rycerz krwi potrafi zmniejszyć swój metabolizm, co za tym idzie, w skrajnych warunkach potrafi wytrzymać bez wody nawet do kilku miesięcy.


UWAGA! Rycerzem krwi można zostać tylko po długotrwałym angażowaniu się w życie forum. Jeśli aktywnie grasz z nami już minimum 3 miesiące, nie było na ciebie żadnych skarg oraz aktywnie udzielasz się w eventach jak i nie opuszczasz sesji, a twoje punkty aktywności osiągnęły poziom 1000 możesz dostać jako nagrodę awans swojej postaci na Rycerza krwi lub stworzyć nową już będącą Rycerzem. Pamiętaj jednak że każdy gracz może posiadać tylko jednego Rycerza krwi!



CZARODZIEJ (klasa podstawowa)

Kiedy człowiek podchodzi do rytuału zostaje mu wyznaczona droga czarodzieja lub łowcy. Czarodzieje to łowcy którzy przebudzili w sobie magię. Najczęściej są to uczniowie innych wyższych rangą czarodziei (często rycerzy krwi). Zajmują się magią leczenia, przyrządzaniem lekarstw i amuletów, może stawiać magiczne tarcze, wzmacniać towarzyszy oraz zatruwać przeciwników. Im większe doświadczenie tym jego zaklęcia będą przynosić lepszy efekt.
Zalety:
❖ ich magia jest ratunkiem dla pozostałych łowców,
❖ znają się na roślinach i alchemii,
❖ ich krew jest gorzka i niesmaczna dla istot cieni (w tym wampiry),
❖ podczas walki mogą zwiększyć siłę lub szybkość swoich towarzyszy,
❖ potrafią chronić siebie i towarzyszy barierami,
❖ są zaznajomieni z truciznami i antidotum.
Wady:
❖ nie są zbyt silni i mimo że znają podstawy walki to stronią od niej przez co starcie z poważniejszym przeciwnikiem może być katastrofalne w skutkach.


UMIEJĘTNOŚCI I MAGIA
Sanguis - W momencie kiedy ktoś został dźgnięty najważniejsze jest powstrzymanie ubytku krwi. Zaklęcie przydatne również po krwawych żniwach kiedy natychmiast trzeba powstrzymać jej ubytek. Sanguis zatrzymuję krew i sprawia że wraca ona do swojego normalnego obiegu. Jednak siła jego działania zależy od tego kto go używa.
 
Motus - potężne zaklęcie którego używają doświadczeni czarodzieje. Zaklęcie jednocześnie doprowadza do naprawy uszkodzonych tkanek jak i do zasklepienia samej rany. Im poważniejsza rana tym bardziej opanowany i doświadczony musi być czarodziej ponieważ w czasie jego używania należy zachować całkowity spokój.
 
Spiritum - magiczna wersja resuscytacji z wyładowaniami elektrycznymi. Czarodziej składa ręce do modlitwy w których zbiera się ładunek. Kiedy uderza nimi o nieprzytomnego prąd rozchodzi się po ciele ofiary. (O ile nie ma poważniejszych obrażeń zaklęcie ma 50% powodzenia. Zaklęcia można użyć 3 razy na jednej osobie.)
 
Clipeum - najprostsza tarcza jest to dosłownie niewidoczna ściana która może osłonić przed atakami ale przez która przechodza ataki towarzyszy za nia. Jednak jak to ściana osłania tylko z jednej strony i można ją obejść.
 
Fulgur - potężne zaklęcie ochronne wokół rzucającego powstaje widoczny tylko dla niego krąg. Każdy który zbytnio sie zblizy zostaje rażony piorunem. (Efekt trwa aż do momentu jak ktoś z kręgu postanowi go przejść. Można użyć 2 razy na wątek.)
 
Auxilia - można go użyć po jednym razie na towarzyszach. Zwiększa w ten sposób ich siłę i szybkość. Zaklęcie działa na osoby tylko stojące blisko rzucającego. 


ŁOWCA (klasa podstawowa)

Kiedy człowiek podchodzi do rytuału zostaje mu wyznaczona droga czarodzieja lub łowcy. Łowcy stworzeni są po to by walczyć. Uwielbiają te przypływy adrenaliny podczas spojrzenia w oczy przeciwnikowi. Znają się na wszelkich broniach dystansowych. Potrafią się posługiwać broniami blisko dystansowymi (tzw. broń biała), są to świetni snajperzy, strzelcy oraz wojownicy.
Zalety:
❖ są szybcy i zwinni, poruszają się bardzo lekko,
❖ idealni snajperzy i strzelcy,
❖ są silni przy czym potrafią się świetnie skradać,
❖ dobrze radzą sobie z wszelkiego rodzaju bronią białą,
❖ ich krew jest gorzka i niesmaczna dla istot cieni (w tym wampiry),
Wady:
❖ jeśli podczas walki zostaną ranni, a nie mają w zapasie mikstur leczących to mogą nawet zginąć.




UMIEJĘTNOŚCI
Kamuflaż - potrafią tworzyć kamuflaże i całkowicie wtopić się w otoczenie. Oczywiście o ile będą stanie utrzymać się w bezruchu. Stworzenia z wyczulonym węchem mają problem aby odnaleźć łowcę.
 
Precyzja - rycerz krwi jest zdolny poprzez spowolnienie uderzeń serca i oddechu złapać lepsza precyzję strzału.
 
Przetrwanie -  poprzez świadomość ciała, rycerz krwi potrafi zmniejszyć swój metabolizm, co za tym idzie, w skrajnych warunkach potrafi wytrzymać bez wody nawet do miesiąca.

Ostatni ratunek - łowca posiada świadomość swojego ciała, podczas dużych ran zewnętrznych i wewnętrznych, potrafi spowolnić czynność serca jak i płuc. Dzięki temu, krwawienie spowalnia, jest to również przydatna umiejętność aby utworzyć iluzję trupa, dzięki czemu przeciwnik podejrzewa ich śmierć i odchodzi. Umiejętność ta niesie ze sobą konsekwencje gdyż, zbyt długie zatrzymanie, może spowodować natychmiastową śmierć.


Oburęczność - większość łowców potrafi walczyć obiema rękami.




UWAGA!

Po wcześniejszym uzgodnieniu z Adminami wasza postać może posiadać dodatkowe zdolności które wpiszecie do karty postaci.
Powrót do góry Go down
https://venandi-pbf.forumpolish.com
 

Ludzie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Fabuła :: Tworzenie postaci-